Photobucket

kulaan

Tuesday, September 1, 2009

My Catatan

Perang antara kami dgn tukang sihir yang tinggal sekampong tak tahu bila akan berakhir..kami pernah bakar bata dah banyak kali dah...tapi tukang sihir ni jenis tak makan saman....Bila kami bakar bata..jin sihir datang jumpa kami minta maaf dan janji tak akan buat lagi..Bila kami padam api..dia anta lagi...dia anta bukan sikit skit..ratus jin sekali anta...sampai satu masa tak bermaya orang umah saya dibuatnya...tapi alhamdullillah..kami masih dapat bertahan...skang ni kami wat TRO lak..Tq utz Abd Majid...semalam saya pegang rotan TRO.. saya gores kat kaki isteri saya tetiba je isteri saya kerasukan dan marah kat saya..dialog lebih kurang camni...

Jin : Apa nie..

Saya : Saje saje je..nak suruh awak kuar..

Jin : memang saya nak kuar,tapi tuan punya badan ni letih..awak bodoh!..
(Isteri saya berkebolehan mengeluarkan jin yang ada dalam badan sendiri satelah saya ajar apa yang diajar oleh Utz Abd Majid )

Saya : kalau cam tu awak tidur..nanti pas ni awak kuar..

jin: ketawa dan memberi kerjasama bila saya pegang kepala isteri saya...
Saya baca fatihah dan hembus kat kepala isteri saya)

Jin: (ketawa terbahak bahak)..malas la nak tido..

Saya : dah la tu..kita orang nak solat Isyak ni ..jangan kacau..

Isteri saya sedar kembali...
Lepas solat orang umah buat kerja sok sek sok sek... letih .tido..tak dan nak kuar kan jin tu..sok pagi le jawabnye...

No comments: