Photobucket

kulaan

Wednesday, October 21, 2009

BERDIALOG DENGAN JIN

Bismilla hirrahma nirra him
Petang tadi..21hb 0ct 2009 jam 2.30ptg...saya nak gi opis...biasenye saya good bye lu ngan orang umah.sebelom gi kerja...kuar dari bilik..sonyappp yo...cek kat bilik bawah..la...orang umah saya terbaring  lesu..saya dapat agak..ni mesti kerja giler budak S......t..tukang sihir yang slalu ngantar jin kat orang umah saya...Biasenye orang umah saya leh buang sendiri...tapi yang ini tak berdayo nampak ee...Nak abang tarik ke? tanya saya..orang umah nganguk lemah...
Saya amik serban dan tekan ayat sikit..kan ape buat dinding diri...Dah siap dialog lu macam citer nujum pak belalang he he he....Ya maksyaraljin..innahu min sulaiman bla bla bla sampai abis...Pastu tarik pakai serban sambil baca Fatihah,ayat kursi,3 qul dan selawat nabi..sepatut baca selawat tafrijiah...selawat tafrijiah saya x hafal....Sampai kat lutut saya tekan ayat lagi dan tarik pakai tangan sampai ke ujung jari kaki...2 kali buat..jin tak kuar..hai ape kehal ni...orang umah saya  pengsan...nak amik minyak kasturi Wan Asrul (TIAF) kat bilik atas rasa malas lak..selalunye dalam keadaan begini saya calitkan minyak kasturi didahi dgn perkataan ALLAH..dah sedar balik dah...Dapat ilham qamat kat tinge....belum siap qamat orang umah dah nangis sambil berkata....aku tak tak nak kuar...aku tak nak kuar.....
Saya : pasal ape tak nak kuar..awak duduk dalam badan wanita ini adalah satu kezaliman...
Jin : Awak bunuh kawan aku..ular yang awak bunuh tu kawan aku...(Saya teringat dua tiga hari lalu..ade ular masok umah..masa tu saya dan orang umah pegi Seremban..Ular tu dibunuh oleh anak saya dan jiran..budak budak bangla guna sabit..putus kepala ular tu)
Saya : Bukan saya yang bunuh..budak budak bangla yang buat..kami minta maaf la...budak budak tu tak tau yang ular tu kawan awak....kuar ye..
Jin : tak nak....
Saya ; Awak duduk kat mane..
Jin : (Sambil menunjk kat kepala)
Saya: Sape yang anta awak..
Jin : Budak jahat S.....t...
Saya: Awak Islam ( JIn diam)
Saya : Awak jenis manusia (Jin diam lagi)
Saya : Awak jenis binatang..
Jin : Ye..
Saya : Jenis ular ke
Jin : Ye..
Saya pujuk jin kuar dengan bagi cadangan..pergi Serambi madinah,Mekah,S..U...Sume tempat dia tak nak...payah betul jin ni......Akhirnye cite,pujuk....jin nak kuar dan saya tarik kuar melalui jari kaki...Saya tarik guna kaedah serban dan saya memohon pada Allah hantar jin ini ketempat yang selamat dimana tukang tukang sihir latnatullah tak dapat lagi memperdaya jin jin ini...amin...Pergh...lega..Saya sampai opis jam 3...
p/s...saya heran camne ular boleh bercakap..Subhanallah....

1 comment:

Wak said...

Alhamdulillah..lagu tul Wak suka dengar,sejuk dada nih hah..jgn nglabah bila berdepan dgn setuasi mcm tu..cool and stdy..terus tgkt kan diri..